رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش 5-1 در سایپایی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۶۰۸۴۱
اقتصادنیوز: رصد بازار از ریزش 26 تا 35 میلیونی قیمت سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، افتی که برخی از فعالان بازار آن را به خانه تکانی قیمت در این بازار نسبت می دهند.
کاهش 5-1 در سایپایی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو معتقدند اعلام جزییات طرح ویژه فروش خودرو در کشور یکی از عمده دلایلی است که موجب شد تا امروز سایپایی با کاهش چند ده میلیونی راهی بازار شوند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار کاهش 35 میلیونی داشت و به این طریق بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 558 میلیون تومان شد و افت 32 میلیونی داشت. براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» هم با کاهش 26 میلیونی در بازار 324 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 330 میلیون تومانی شد و افت 30 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 348 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افت 35میلیون تومانی داشت و 312 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم کاهش 34 میلیونی داشت و در بازار 316میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید