رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 11 میلیونی در میان خانواده تیبا در بازار امروز + جدول

کدخبر: ۵۵۸۵۹۶
اقتصادنیوز: رصد بازار از کاهش 4 تا 8 میلیون تومانی قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز حکایت دارد، افتی که از اوایل هفته استارت آن زده شد و با نزدیک شدن به آخرین روز هفته شاهد تداوم آن هستیم.
افت 11 میلیونی در میان خانواده تیبا در بازار امروز + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ کاهش نرخ دلار را می توان دلیل افت قیمت خودرو در بازار دانست، عاملی که چند روزی است بر بازار خودرو سایه انداخته و شکل این بازار را تغییر داده است. بیشترین افت قیمت در بازار سایپایی‌ها امروز به «شاهین» رسید، اما در میان محصولاتن این شرکت شاهد افت حدود 11 میلیونی قیمت در میان خانواده تیبا بودیم.   

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 665 میلیون تومان شد و افت 8 میلیونی داشت شاهین روز گذشته هم افتی 8 میلیونی داشت و با این شرایط این خودرو در از روز گذشته 25 میلیون افت قیمت داشته است. اما براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» با کاهش 4میلیونی در بازار380  میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 388 میلیون تومانی شد و افت 4 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 380 میلیون قیمت خورد و افت 5 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افت 6 میلیون تومانی داشت و 369 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم با کاهش 5 میلیونی داشت و در بازار 375 میلیون تومان دست به دست شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید