رصد بازار خودروهای داخلی؛

دلار، ترمز بازار خودرو را کشید! + جدول

کدخبر: ۵۶۵۰۶۲
اقتصادنیوز:‌ ترمز قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهشی شدن نرخ دلار کشیده شد و امروز شاهد افت قیمت در بازار خودرو بودیم.
دلار، ترمز بازار خودرو را کشید! + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که نرخ دلار از روز گذشته در بازار شکل کاهشی به خود گرفت، اما بازار خودرو در برابر این کاهش مقاومت کرد و این امر موجب شد تا روز گذشته شاهد افزایش پرطرفدارهای داخلی در بازار باشیم،‌ روندی که امروز تغییر کرد و مقاومت در بازار خودرو شکست. براساس ارزیابی بازار امروز شاهد کاهش 1 تا 20 میلیون تومانی پرطرفدارهای ایران خودرو در بودیم.  

رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «207 پاناراما اتومات» و «هایما S5 پلاس» در بازار 20 میلیون افت قیمت داشت که بیشترین کاهش نسبت به روز گذشته در میان پرطرفدارهای ایران خودرو محسوب می شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 695 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افتی 10 میلیونی داشت. «هایما S7پلاس» هم امروز با افت 20 میلیونی در بازار یک میلیارد و580 میلیون قیمت گذاری‌ شد .

اما «رانا پلاس» هم در بازار 575 میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلیونی را تجربه کرد.  در میان خانواده دنا هم «دناپلاس» در بازار 805 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیونی را ثبت کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 2 میلیونی در بازار 908 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 80 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 15

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید