رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی در بازار سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۵۶۷۴۷۴
اقتصادنیوز: سایپایی‌ها امروز 26 فروردین 1402 در بازار چه شکل و شمایلی به خود گرفتند؟ آیا بازار امروز شاهد رشد قیمت در این بازار بود؟
سردرگمی در بازار سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد سایپایی‌ها امروز با نوسان قیمتی راهی بازار شدند، بطوریکه برخی از آنها رشد قیمت را تجربه کردند و برخی دیگر با افت در بازار قیمت گذاری شدند، اما در این میان برخی از محصولات هم ثبات قیمت داشتند. ارزیابی بازار نشان می دهد امروز و در میان محصولات سایپا خانواده کوییک با رشد قیمت، خانواده تیبا با افت قیمت و شاهین و ساینا بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند.

فعالان بازار معتقدند ثبات نرخ دلار از یک سو و اعلام خبر زمان تحویل خودروهای ثبت نامی در طرح یکپارچه خودرو از سوی دیگر در قیمت خودروهای داخلی در بازار اثرگذار بوده است.

 قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 715 میلیون تومان شد و تغییر قیمت نداشت. «ساینا» هم در بازار 416 میلیون تومان قیمت‌ خورد و بدون تغییر راهی بازار شد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R » در بازار  415 میلیون تومانی شد و افتی 2 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 407 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 3 میلیونی قیمت را تجربه کرد.

اما خانواده تیبا امروز شکلی متفاوت به خود گرفتند و با رشد قیمت راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 405 میلیونی شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 412 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 2 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید