افت یک تا 4 میلیون تومانی قیمت خودروهای سایپا

بازار خودرو بدون‌ مشتری ماند /قیمت‌ خودرو در سراشیبی +جدول

کدخبر: ۵۷۳۹۴۳
اقتصادنیوز؛ بازار بدون مشتری، قیمت خودرو را کاهشی کرد، بطوریکه امروز سایپایی‌ها با افت یک تا 4 میلیون قیمت‌گذاری شدند.
بازار خودرو بدون‌ مشتری ماند /قیمت‌ خودرو در سراشیبی +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت خودرو در حالی امروز شکل گرفت که نرخ دلار نوسان افزایشی داشت، اما تعطیلات آخر هفته موجب شد تا سایپایی‌ها با کاهش به تعطیلات بروند؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نبود خریدار یکی از عمده دلایلی است که بازار خودرو را کاهشی کرده است.   

افت ۳۰۰ میلیونی قیمت این خودرو لاکچری در بازار! 

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» با افت 4 میلیون در بازار بیشترین کاهش قیمت را داشت و این افت در میان خودروهای اقتصادی به یک تا 2 میلیون تومان رسیده است.  

خودروی جدید سایپا رسید+ عکس

خبر بد برای این افراد/ یارانه شما به زودی قطع می شود!

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار629 میلیون تومان شد و افت 4 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 373 میلیون تومان شد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.

«کوییک معمولی» هم در بازار 365 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 3 میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 362 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی یک میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 363 میلیون تومان دست به دست شد 2 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 358 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی 2 میلیونی در بازار داشت.

سایپا 25

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید