رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم ریزش قیمت خودروهای اقتصادی در بازار + جدول

کدخبر: ۵۷۱۹۳۹
اقتصادنیوز: خودرو‌های اقتصادی امروز با افت 5 تا 14 میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند تا به این طریق روند ریزش قیمت خودروهای اقتصادی ادامه داشته باشد.
تداوم ریزش قیمت خودروهای اقتصادی در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شد تا امروز خودروهای داخلی شاهد کاهش قیمت در میان محصولات سایپا باشیم، کاهشی که ایران خودرو‌ها هم آن را تجربه کردند، با این شرایط می‌توان گفت روند کاهش قیمت در بازار خودرو ادامه دارد.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییکR » در بازار بیشترین کاهش قیمت را داشت و با افت 14 میلیون راهی بازار شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 632 میلیون تومان شد و افت قیمت 13 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار 382 میلیون تومان شد و افت 14 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 377 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 8 میلیونی را ثبت کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 370 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 12 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 375 میلیون تومان دست به دست شد 5 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 366 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت 9 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا 16 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید