رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۵۷۰۴۱۰
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان از آن دارد که سایپایی‌ها هم مانند پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد قیمت راهی بازار شدند.
رشد قیمت در بازار سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو هرچند این بازار مسیر خود را طی روزهای اخیر از دلار جدا کرده بود، اما این دو بازار امروز باز هم بهم رسیدند،‌ بطوریکه شاهد رشد قیمت هر دو بودیم.

در بازار امروز بیشترین رشد قیمت به «کوییک معمولی» رسید و این خودرو رشدی 3 میلیونی را تجربه کرد و سایر محصولات به‌جز «شاهین» در بازار رشدی 2 میلیونی را داشتند.   

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 680 میلیون تومان شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R » در بازار رشدی 2 میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 412 میلیون تومان رسید.  «کوییک معمولی» هم در بازار 399 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 3 میلیونی قیمت را تجربه کرد. اما خانواده تیبا هم امروز رشد قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 383 میلیونی شد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 385 میلیون تومان دست به دست شد و رشدی 2 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 385 میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد 2 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا اقتصاد 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید