رصد بازار خودرو

مدل‌های 1402؛ سکوی پرش جدید سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۵۶۹۳۵۳
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از رشد 4 تا 28 میلیونی قیمت محصولات سایپا حکایت دارد، رشد قیمتی که پس از چند روز کاهش در این بازار ثبت شد.
مدل‌های 1402؛ سکوی پرش جدید سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو سایپایی‌ها در حالی امروز شکل افزایشی به خود گرفتند که دلار تغییر قیمتی نداشت و از سوی دیگر شنیده‌ها از آغاز فرآیند تحویل گسترده خودرو به مشتریان توسط دوگروه ایران ‌خودرو و سایپا حکایت داشت. اما آنچه به گفته فعالان بازار خودرو این بازار دستخوش تغییر کرد به ورود خودروهای مدل 1402 باز می گشت، بطوریکه امروز هرچند در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو شاهد تداوم عرضه خودروهای مدل 1401 بودیم، اما سایپایی‌ها به یکباره استارت عرضه مدل 1402 را زدند و با این شرایط بازار رشد قیمت را تجربه کرد.

 

ریزش دسته جمعی قیمت‌ها در بازار خودرو

خبر خوش سایپا درباره تحویل فوری خودروها به مشتریان

 

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 698 میلیون تومان شد رشد 28 میلیونی را ثبت کرد طی روزهای اخیر شاهین در بازار با کاهش و یا ثبات، قیمت گذاری می شود اما امروز شاهد جهش قیمتی آن در بازار بودیم.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R » هم در بازار برای بار دیگر وارد کانال 400 میلیون شد و قیمت آن به 413 میلیون تومان رسید و رشدی 21 میلیونی در بازار داشت، «کوییک معمولی» هم در بازار 406 میلیون تومان قیمت خورد و افت 16 میلیونی قیمت را تجربه کرد. اما خانواده تیبا هم امروز رشد قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 396 میلیونی شد و رشدی 5 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 398 میلیون تومان دست به دست شد و رشدی 4 میلیونی را ثبت کرد. رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 389 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت.

سایپا اقتصاد 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید