رصد بازار خودرو؛

ریزش دسته جمعی قیمت‌ها در بازار خودرو

کدخبر: ۵۶۹۴۵۹
بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته، از ریزش دسته جمعی قیمت‌ها در بازار خودرو حکایت دارد.
ریزش دسته جمعی قیمت‌ها در بازار خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت پراید SE مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و در بازار به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است. پژو۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ هم نسبت به یک روز قبل ۵ میلیون تومان ارزان شده و در بازار ۶۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان ریزش قیمت را تجربه کرده و به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

​خبر بد ایران خودرو برای مشتریانش

خبر خوش سایپا درباره تحویل فوری خودروها به مشتریان

گزارش‌ها از بازار خودرو حاکی از آن است که پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و ۹۸۰ میلیون تومان شده است. اما تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم ۲۵ میلیون کاهش قیمت داشته و به یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسیده است. این در شرایطی است که قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۵ میلیون تومان ارزان شده و در بازار ۳۸۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودرو دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان شده است. راناپلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۶۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. اما ساینا EX دنده‌ای در بازار ۴۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید