رصد بازار خودروهای داخلی؛

«کوییکR» هم وارد کانال 300 میلیون شد + جدول قیمت

کدخبر: ۵۶۸۴۴۹
اقتصادنیوز: امروز 30 فروردین سایپایی‌ها با بازگشت قیمت محصولات اقتصادی خود به کانال 300 میلیون تومان به روند افت قیمت خود ادامه دادند.
«کوییکR» هم وارد کانال 300 میلیون شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار سایپایی‌ها امروز افت 2 تا 14 میلیون تومانیدر بازار داشتند و هرچند امروز هم شاهین بیشترین افت قیمت را از آن خود کرد، اما آنچه برای بازار از دارای اهمیت است تداوم کاهش قیمت خودروهای اقتصادی این شرکت است. امروز و در میان سایپایی‌ها «کوییک‌R» در بازار افتی 9 میلیونی را به خود اختصاص داد تا به این طریق آخرین خودرو اقتصادی سایپا هم وارد کانال 300 میلیون شود.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ثبت‌نام طرح فروش یکپارچه خودرو ازسرگرفته‌می‌شود

قیمت «شاهین» امروز در بازار 670 میلیون تومان شد و افت 14 میلیونی قیمت داشت. «ساینا» هم در بازار 389 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R » هم در بازار  392 میلیون تومانی شد و افتی 9 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 390 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی قیمت را تجربه کرد. اما خانواده تیبا هم امروز کاهش قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 391 میلیونی شد و افتی 5 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 394 میلیون تومان دست به دست شد و کاهشی 4 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا اقتصاد 30

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید