رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی با افت قیمت راهی بازار شدند + جدول

کدخبر: ۵۶۷۷۲۴
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از افت یک تا 5 میلیون تومانی سایپایی‌ها در بازار امروز 27 فروردین 1401 حکایت دارد.
سایپایی با افت قیمت راهی بازار شدند + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با نوسان اندک نرخ دلار در بازار شاهد کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار بودیم با این شرایط امروز سایپایی‌ها همراستا با پرطرفدارهای ایران خودرو با افت قیمت راهی بازار شدند.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» و «کوییک» در بازار با افت 5 میلیون بیشترین افت قیمت را داشتند.

خبر خوش وزیر صنعت درباره فروش قسطی خودرو

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 710 میلیون تومان شد و کاهشی 5 میلیونی داشت. «ساینا» هم در بازار 415 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت یک میلیونی داشت.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R » در بازار  412 میلیون تومانی شد و افتی 3 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 402 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی قیمت را تجربه کرد.

اما خانواده تیبا امروز شکلی متفاوت به خود گرفتند و با افت قیمت راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 402 میلیونی شد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 415 میلیون تومان دست به دست شد و کاهشی یک میلیونی را تجربه کرد.

سایپا اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید