رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش 11 میلیون تومانی «شاهین» در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۶۸۲۲۲
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو از کاهش قیمت محصولات سایپا همزمان با پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز 29 فروردین 1401حکایت دارد.
کاهش 11 میلیون تومانی «شاهین» در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز بیشترین افت قیمت به «شاهین» رسید و این خودرو در بازار با کاهش 11 میلیون تومانی عرضه شد. فعالان بازار خودرو معتقدند ثبات نرخ دلار یکی از عمده دلایلی است که موجب تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار شده است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 684 میلیون تومان شد و افت 11 میلیونی قیمت داشت. «ساینا» هم در بازار 395 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افتی 4 میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R » هم در بازار  401 میلیون تومانی شد و افتی 3 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 395 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 3 میلیونی قیمت را تجربه کرد. اما خانواده تیبا هم امروز کاهش قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 396 میلیونی شد و افتی 2 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 398 میلیون تومان دست به دست شد و کاهشی 4 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا اقتصاد 29

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید