رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودروهای اقتصادی تثبت شد + جدول

کدخبر: ۵۷۰۶۴۶
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی‌ها امروز10 اردیبهشت 1402 بدون تغییر و با ثبات قیمت راهی بازار شدند.
قیمت خودروهای اقتصادی تثبت شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودر ثبات قیمت سایپایی‌ها را به آن نسبت می‌دهند و معتقدند این دو بازار همراستا با یکدیگر حرکت کرده‌اند. علاوه بر نرخ دلار استیضاح فاطمی‌امین هم در تثبیت قیمت خودرو اثرگذار بوده هرچند برای رسیدن این اثر به بازار باید کمی صبر کرد. براساس رصد بازار امروز خودروهای اقتصادی بدون تغییر راهی بازار شدند. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 672 میلیون تومان شد و افت قیمت 8 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز بدون تغییر راهی بازار شدند. امروز «کوییک‌R » در بازار 412 میلیون تومان باقی ماند و «کوییک معمولی» هم در بازار 399 میلیون تومانی شد. اما خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 386 میلیونی ماند و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 388 میلیون تومان دست به دست شد و رشدی 2 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 385 میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد 2 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا اقتصاد 10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید