رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 16 میلیونی «کوییکR » در بازار + جدول

کدخبر: ۵۷۱۰۸۹
اقتصادنیوز:ارزیابی بازار از تداوم کاهش قیمت خودروهای اقتصادی حکایت دارد. بطوریکه امروز این خودروها در بازار با افت یک تا 16 میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند.
افت 16 میلیونی «کوییکR » در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ کاهش نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت را به آن نسبت داده و معتقدند علاوه بر نرخ دلار طرح‌های پیش فروش خودرو هم بر کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

امروز و در میان محصولات سایپا «کوییکR » با افت 16 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را داشت و «شاهین» هم افتی 9 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 658 میلیون تومان شد و افت قیمت 9 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار 402 میلیون تومان شد و افت 16 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 390 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 5 میلیونی را ثبت کرد. اما خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 383 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 384 میلیون تومان دست به دست شد یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 380 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت 2 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا اقتصاد 12

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید