رصد بازار خودروهای داخلی؛

سقوط 11 میلیون تومانی «تیبا 2 معمولی» در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۴۹۳۵
اقتصادنیوز: روند قیمت خودروهای اقتصادی امروز 30 اردیبهشت 1402 نیز کاهشی بود، بطوریکه ارزیابی‌ها نشان می ‌دهد این خودروها در بازار افت تا 11 میلیون هم داشته‌اند.
سقوط 11 میلیون تومانی «تیبا 2 معمولی» در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خودرو که نرخ دلار شکل افزایشی داشت، اما بازار به افت قیمت خود ادامه داد. بطوریکه سایپایی‌ها با افت 5 تا 14 میلیون راهی بازار شدند و «شاهین» بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد.  

 به گفته فعالان بازار خودرو طرح‌های پیش‌فروش خودرو موجب شده تا بازار خودرو خریدار چندانی نداشته باشد و در رکود بسر برد. فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند با توجه به قرعه‌کشی‌های صورت گرفته این بازار در حال‌حاضر شکل انتظاری به خود گرفته و متقاضیان در انتظار خودروهای ثبت نامی‌خود هستند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» افت 14 میلیونی داشت و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. «تیبا 2» هم افت 11 میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 615 میلیون تومان شد و افت 14 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 363 میلیون تومان شد و افت 10 میلیونی را تجربه کرد.

«کوییک معمولی» هم در بازار 361 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 4 میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 347 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 5 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 352 میلیون تومان دست به دست شد 11 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 352 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی 6 میلیونی در بازار داشت.

سایپا 30

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید