رصد بازار خودروهای داخلی؛

مثلث قیمتی در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو + جدول

کدخبر: ۵۸۲۴۰۴
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد، افت و ثبات قیمت گذاری شدند و با این شرایط ترمز رشد یک روزه در این بازار کشیده شد.
مثلث قیمتی در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ همزمان با آشوب 24 ساعته روسیه بازار خودرو افزایشی قیمت عجیبی به خود گرفت، اما این رشد چندان دوام نیاورد و با بازگشت آرامش در روسیه بازار خودرو هم عقب‌نشینی کرد. مثلث قیمتی در حالی برای پرطرفدارهای ایران خودرو امروز رقم خورد که نرخ دلار شکل کاهشی داشت، اما بازار خودرو بدون توجه به این بازگشت قیمت دلار به نظاره کرده شرایط بسنده کرد.

براساس رصد بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» و «رانا پلاس» افزایش قیمت داشتند،‌ روندی که «دنا پلاس» و «207 پاناراما اتومات» خلاف جهت آن حرکت کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 605 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد 3 میلیونی را تجربه کرد. قیمت «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 295 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت.  از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 510 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 2 میلیونی را ثبت کرد. اما امروز «دناپلاس» در بازار امروز 680 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهش 2 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» امروز بدون تغییر 875 میلیون تومانی ماند. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 870 میلیون قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی داشت.

اقتصاد 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید