رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد مطرح کرد؛

پیش بینی جدید از بازار خودرو/ترمز قیمت خودرو کشیده می شود؟

کدخبر: ۵۸۳۳۲۵
اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد با بیان اینکه خرید و فروش خودرو در بازار انجام نمی‌شود، اعلام کرد که با برابری عرضه و تقاضا، بازار در حال حاضر راکد است و قیمت خودرو در بازار مشهد ثابت است.
پیش بینی جدید از بازار خودرو/ترمز قیمت خودرو کشیده می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: با واردات خودرو ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داریم و تا پایان سال قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت.

سورپرایز خودروسازی بزرگ برای خریداران خودرو

کراس اور جدید بازار خودرو را بشناسید

حسین حسینی در خصوص وضعیت قیمت خودرو در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت خود ثابت است. از فروردین ماه سال جاری که قیمت خودرو کاهشی بود، این وضعیت ادامه داشت.

وی افزود: با واردات خودرو ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داریم و تا پایان سال قیمت خودرو افزایش  نخواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه خرید و فروش خودرو زیر قیمت بازار انجام می‌شود، عنوان کرد: اگر فردی خودروی خود را زیر قیمت بازار بفروشد، ممکن است به فروش برسد، در غیر این صورت در بنگاه‌ها خرید ندارد و مصرف‌کننده‌ها نیز اندک هستند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: خرید و فروش خودرو در بازار انجام نمی‌شود و عرضه و تقاضا یکی نیست و در نتیجه بازار راکد است. از ابتدای سال خرید و فروش خودرو ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: مصرف‌کننده‌ها نیز منتظر واردات خودرو هستند. همچنین در هفته ۳ تا ۴ نمایشگاه خودرو همکاران تعطیل می‌شوند زیرا اجاره ملک افزایش پیدا کرده و دیگر توان پرداخت ندارند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید