اخبار خودرو

مرسدس بنز لاکچری C۲۰۰ در راه بازار خودروی ایران+ عکس

کدخبر: ۵۶۹۶۶۲
اقتصادنیوز:مرسدس بنز C۲۰۰ با موتور ۲ لیتری توربوشارژ در سامانه‌های گمرکی ثبت شده و با همین مشخصات وارد بازار خواهد شد.
 مرسدس بنز لاکچری C۲۰۰ در راه بازار خودروی ایران+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گجت نیوز، دو محصول برند مرسدس بنز از جمله مرسدس بنز C۲۰۰ جدید به زودی وارد ایران خواهند شد. در ادامه با ویژگی‌های این خودروی وارداتی آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است یکی از شرکت‌های واردکننده فرایند ثبت سفارش دو محصول از برند مرسدس بنز را انجام داده و این دو خودرو به زودی وارد بازار ایران خواهند شد. یکی از این دو خودرو مرسدس بنز C۲۰۰ ۲۰۲۳ خواهد بود، اما فعلا جزئیاتی از خودرو دوم منتشر نشده است. در ادامه با ویژگی‌های این خودرو وارداتی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

مشخصات مرسدس بنز C۲۰۰

مرسدس بنز C۲۰۰ با موتور ۲ لیتری توربوشارژ در سامانه‌های گمرکی ثبت شده و با همین مشخصات وارد بازار خواهد شد. جدیدترین نسل این خودرو در نمای جلو از عناصر طراحی E کلاس و مدل‌های کوچک‌تر CLA و A کلاس بهره می‌برد. در بخش عقب این خودرو نیز عناصر طراحی سری S کلاس به چشم می‌خورد. به طور کلی C کلاس در طول تاریخ خود هویت مستقلی از لحاظ طراحی نداشته و همواره طبق E کلاس و S کلاس توسعه پیدا کرده است.

(تصویر) مرسدس بنز C۲۰۰ در لیست واردات به ایران

نسل جدید مرسدس بنز C۲۰۰ در نمای داخلی نیز با الهام از S کلاس طراحی شده است. هنگام ورود به کابین این خودرو یک نمایشگر بزرگ ۱۱.۹ اینچی و یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در مقابل راننده جلب توجه می‌کند. این نمایشگرها از جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی سرگرمی MBUX و دستیار صوتی مرسدس بهره می‌برند. طراحی داشبورد و اینکه نمایشگر مرکزی ۶ درجه به سمت راننده زاویه دارد جزو تفاوت اصلی این خودرو با S کلاس محسوب می‌شود.

 
 
 

(تصویر) مرسدس بنز C۲۰۰ در لیست واردات به ایران

طول این سدان پرچمدار مرسدس به ۴۶۸ سانتی‌متر، عرض آن به ۱۸۶ سانتی‌متر و ارتفاع آن به ۱۷۴.۷ سانتی‌متر رسیده است که نسبت به قبل طول آن ۶.۳۵ میلی‌متر و عرض آن نیز ۱ سانتی‌متر بزرگتر شده است. همچنین فاصله محوری آن نیز ۲.۵۴ سانتی‌متر افزایش یافته و اکنون ۲ سانتی‌متر برای سرنشینان عقب فضای پای بیشتری را به همراه دارد. البته طراحان ۱ سانتی‌متر ارتفاع آن را کاهش دادند. حجم صندوق بار این خودرو نیز بدون تغییر همان ۵۰۷ لیتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید