رصد بازار خودروهای داخلی؛

«207 پاناروما اتومات» تغییر کانال داد + جدول قیمت

کدخبر: ۵۸۶۸۹۸
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از ریزش قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات» و «هایما S5 پلاس» در بازار امروز 27 تیر 1402حکایت دارد.
«207 پاناروما اتومات» تغییر کانال داد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی در شرایطی که دلار امروز قیمت خود را حفظ کرد، خودرو به مسیر کاهش خود ادامه داد،‌ بطوریکه در میان پرطرفدارهای ایران خودرو شاهد کاهش 2 تا 25 میلیونی قیمت بودیم.  

نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو همواره کاهش قیمت را به آن نسبت می‌‌دهند، اما در کنار این عامل اثرگذار رکود سنگین در بازار و نبود نقدینگی در کنار قانونی شدن واردات خودروهای کارکرده از دیگر دلایلی است که فعالان بازار خودرو تداوم کاهش قیمت در بازار را به آن نسبت می‌دهند. عواملی که شیب بازار خودرو را این روزها تند کرده است.

براساس ارزیابی بازار امروز شاهد تغییر کانال «207 پاناروما اتومات» در بازار بودیم، بطوریکه این خودرو با کاهش 25 میلیونی وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد. از سوی دیگر «هایما S5 پلاس» هم افتی 25 میلیونی داشت و با این شرایط این دو خودرو بیشترین افت را در یک روز به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 530 میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 5 میلیونی را تجربه کرد. «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز با کاهش 25 میلیونی در بازار یک میلیارد و 205 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم 478 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی داشت. «دناپلاس» هم امروز با افت 5 میلیونی در بازار 605 میلیون تومان قیمت خورد و به مرز 500 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 805 میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی 10 میلیونی را ثبت کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «207 پاناراما اتومات» امروز تغییر کانال داد و وارد کانال 700 میلیونی‌ها شد، براساس رصد بازار این خودرو امروز کاهشی 25 میلیونی داشت و 792 میلیون قیمت خورد.

ایران اقتصاد 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید