رصد بازار خودروهای داخلی؛

تاثیر تعطیلی هرات بر بازار خودروی تهران! + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۲۳۲۲
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای ایران خودرو امروز 24 مرداد 1402هم با فرمان روز گذشته در بازار قیمت گذاری شدند و با ارزیابی‌های صورت گرفته می‌توان گفت آرامش در بازار خودرو حاکم بوده است.
تاثیر تعطیلی هرات بر بازار خودروی تهران! + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد ایران خودرویی‌ها امروز با رشد، افت و ثبات قیمت راهی بازار شدند و به این طریق شاهد مثلث قیمتی در این بازار بودیم. به گفته فعالان بازار خودرو تثبت نرخ دلار که به دنبال تعطیلی بازار هرات شاهد آن بودیم عمده دلیلی است که موجب شد تا شاهد نوسان قیمتی در بازار امروز باشیم، نوسانی که بیشتر شکل و شمایل آرامش داشت.

با توجه به رصد بازار می‌توان گفت امروز «سمند سورن پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومان» در بازار رشد قیمت داشتند و در مقابل «راناپلاس» با افت راهی بازار شد، سایر محصولات ایران خودرو هم تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز اکثر پرطرفدارهای ایران خودرو افت قیمت داشتند با این شرایط «سمند سورن پلاس» در بازار با رشد 3 میلیونی در بازار 575 میلیون تومانی شد. اما «هایما S5 پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 225 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد دربازه زمانی مورد بررسی «رانا پلاس» 490 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیون تومانی داشت. در میان خانواده دنا هم امروز «دناپلاس» 630 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» رشد یک میلیونی را تجربه کرد و در بازار 820 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» بدون تغییر در بازار 815  میلیون قیمت خورد، این خودرو روز گذشته بیشترین تغییر قیمت را به خود اختصاص داده بود.

ایران 24 اقتصاد 11111

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید