رصد بازار خودروهای داخلی؛

شیب ملایم افزایش قیمت در میان سایپایی‌ها + جدول

کدخبر: ۶۰۲۸۹۹
اقتصادنیوز: بازار سایپایی‌ها امروز 16 آرامتر از پرطرفدارهای ایران خودرو راهی بازار شدند و با ازریابی بازار می‌توان گفت شیب رشد قیمت در میان سایپایی‌ها ملایمتر بوده است.
شیب ملایم افزایش قیمت در میان سایپایی‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو معتقدند رشد نرخ دلار از یک سو و تنش‌های به وجود آمده در منطقه موجب شد تا بازار خودرو امروز شکل افزایشی به خود گیرد و ایران‌خودرویی‌ها با افزایش راهی بازار شوند

امروز «شاهینG» در بازار رشدی 4 میلیونی داشت که بیشترین افزایش در میان محصولات سایپا محسوب می‌شود، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ای S» هم با رشد 2 میلیونی راهی بازار شد، اما افزایش قیمت «ساینا دنده‌ایS » در بازار رشدی یک میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشدی 4 میلیونی در بازار داشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار امروز 344 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک معمولی» در بازار 346 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 2 میلیونی را تجربه کرد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار 332 میلیون تومان قیمت گذاری شد و قیمت آن ثابت بود و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار 338 میلیون تومان قیمت بدون تغییر راهی بازار شد. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ای» هم امروز 349 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد رشدی یک میلیونی داشت.

سایپا اقتصاد 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید