رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت سایپایی‌ها در بازار یخ زد + جدول

کدخبر: ۶۰۴۷۲۱
اقتصادنیوز: قیمت محصولات سایپا در بازار امروز یخ زد. ارزیابی بازار حکایت از آن دارد که سایپایی‌ها‌ بدون تغییر راهی بازار شدند و ساینا تنها خودرویی بود که افزایش قیمت داشت.
قیمت سایپایی‌ها در بازار یخ زد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ثبات قیمت در حالی در بازار امروز خودرو شکل گرفت که دلار به روند افزایشی خود ادامه داد. با این حال سایپایی‌ها تصمیم گرفتند بدون تغییر راهی بازار شوند.   

براساس ارزیابی‌ بازار  «ساینا دنده‌ایS » تنها خودوریی بود که در میان محصولات سایپا رشدی 3 میلیون تومانی داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد.    اما براساس رصد بازار امروز خانواده کوییک هم در بازار تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 349 میلیون تومان و«کوییک دنده‌ایS» هم 347 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز هم خانواده تیبا تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار 335 میلیون تومان و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. اما «ساینا دنده‌ایS» امروز در بازار 352 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی 3 میلیونی داشت.

سایپا اقتصاد 26

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید