رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی در بازار سایپایی‌ها/ رشد 4 میلیون تومانی قیمت کوئیک R + جدول

کدخبر: ۶۰۳۹۲۹
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان‌ می‌دهد امروز 22 مهر 1402 سایپایی‌ها با مثلث قیمتی راهی بازار شدند و در کنار رشد، طعم افت و ثبات قیمت را نیز در بازار چشیدند.
سردرگمی در بازار سایپایی‌ها/ رشد 4 میلیون تومانی قیمت کوئیک R + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین‌G» در بازار افت 4 میلیونی داشت و در مقابل «کوییکR دنده‌ای» رشد 4 میلیون تومانی را تجربه کرد و با این شرایط این دو خودرو دو جهت مخالف را طی کردند.

جنگ اسرائیل و حماس نوسان قیمت در بازارخودرو را به همراه داشت، موجب شد تا بازار در روزهای‌ اول شکل افزایشی به خود گیرد، اما به مرور شاهد بازگشت قیمت در بازار بودیم، بگونه‌ای که برخی از خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفتند و برخی دیگر موضع خود را حفظ کردند.

براساس ارزیابی بازار امروز هم دلار شکل کاهشی داشت، افتی که برخی فعالان بازار خودرو کاهش قیمت خودرو در بازار را به آن نسبت می‌دهند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییکR دنده‌ای»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» با کاهش 4 میلیونی در بازار 586 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما براساس رصد بازار امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار رشد قیمت 4 میلیونی داشت و 354 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما برخلاف کوییک ‌R در بازار امروز «کوییک دنده‌ایS» افت یک میلیونی داشت و 349 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز هم خانواده تیبا تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «تیبا صندوقدار SX» در بازار 335 میلیون تومان و «تیبا هاچ‌بک EX» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. اما «ساینا دنده‌ایS» امروز در بازار 352 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی 2 میلیونی داشت.

سایپا اقتصاد 22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید