رصد بازار خودروهای داخلی؛

ناخشنودی بازار از قیمت اولیه وارداتی‌ها؛ بیشترین افت به «هایماS8» رسید + جدول قیمت

کدخبر: ۶۰۸۱۰۱
اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز آرامتر از روزهای گذشته بود و پرطرفدارهای ایران‌خودرو با کمترین تغییر را تجربه کردند.
ناخشنودی بازار از قیمت اولیه وارداتی‌ها؛ بیشترین افت به «هایماS8» رسید + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار کاهش قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورده که بازار در رکود کامل بسر می‌برد و خرید و فروش در کمترین سطح خود قرار دارد و این امر موجب شده است تا قیمت خودرو کمترین تغییر را تجربه کند.

از سوی دیگر  قیمت‌های اعلامی برخی از خودورهای‌ وارداتی نتوانست نظر بازار جلب کند، این در حالی است که واردات خودروهای اقتصادی شرط اولیه پروسه رفع ممنوعیت واردات خودرو بود و  یکی از کلید واژه‌های سیاست‌گذاران در این زمینه محسوب می‌شد، اما قیمت‌های اعلامی موجب شد تا  بازار برخلاف تصورات کاهشی اندک را تجربه کند.

روز آرام بازار خودرو امروز در حالی رقم خورد که دلار روز آرامی را پشت سرگذاشته بود و ظاهرا بازار هم از این آرامش پیروی کرده است.

براساس ارزیابی بازار امروز در میان پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز «هایماS8» و «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش 5 میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای » در بازار 484 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی 2 میلیون تومانی داشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز افتی بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 660 میلیون تومانی ماند.

ارزیابی بازار هم چنین از افت 13 میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد این خودرو  778 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد برخلاف روز گذشته که بیشترین تغییر قیمت را داشت امروز بدون تغییر راهی بازار شد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس 6دنده توربو» 744 میلیون تومانی ماند و تغییر قیمت نداشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 810 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 614 میلیون تومان قیمت خورد و افت 3 میلیونی داشت.

اکو 14

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید