رصد بازار خودروهای داخلی

افت 4 میلیونی 3 محصول سایپایی‌ در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۰۷۳۶
اقتصادنیوز: پرونده بازار محصولات سایپا 27 آبان 1402 با چه قیمتی بسته شد؟ ارزیابی‌ها نشان‌ می‌دهد سایپایی‌ها امروز شکل کاهشی داشتند.
افت 4 میلیونی 3 محصول سایپایی‌ در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ کاهش قیمت سایپایی‌ها در بازار به 2 تا 4 میلیون رسید و با این شرایط می‌توان گفت افت قیمت در میان محصولات این شرکت بیشتر از ایران‌ خودرویی‌ها بوده است.

فعالان بازار خودرو معتقدند که کاهش نرخ دلار یکی از عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار داخلی‌‌ها سمت و سوی کاهشی به خود گیرد. اما در کنار این عامل آغاز عرضه ۸ خودروی وارداتی هم در این میان بی‌تاثیر نبوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز بیشترین افت قیمت در میان سایپایی‌ها به «شاهینG»، ««کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ای S» دربازار با کاهش 4 میلیونی بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS » و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 590 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 4  میلیون تومانی داشت. «کوییک‌R دنده‌ای» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد افت 3 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با کاهش 4 میلیونی در بازار 342 میلیونی شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا در بازار افت 2 میلیونی داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 330 میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک» هم 340 میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» هم امروز بدون تغییر 332 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 4 میلیونی داشت.

اقتصاد 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید