رصد بازار خودروهای داخلی

رشد و افت قیمت خانواده دنا در بازار امروز + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۲۳۱۸
اقتصادنیوز: بازار خودرو‌های داخلی امروز 5 آذر 1402 شکل کاهشی به خود گرفت، افتی نرم که تمام داخلی‌ها آن را تجربه کردند.
رشد و افت قیمت خانواده دنا در بازار امروز + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ برخی از فعالان بازار خودرو معتقدند طرح پیشنهادی ایران‌خودرو برای تغییر خودرو ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی یکی از دلایلی است که توانست بازار را کاهشی کند. در این طرح ایران خودرو به ثبت نام‌‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا نسبت به تغییر خودرو ثبت نامی‌ خود اقدام کنند.

از سوی دیگر کاهش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورده که امروز دلار هم برخلاف روز گذشته سمت و سوی کاهشی داشت، کاهشی که برخی از فعالان بازار خودرو آن را به افت  قیمت در بازار نسبت می‌دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» با کاهش 6 میلیونی بیشترین افت قیمت را تجربه کرد و پس از آن بیشترین افت به «هایماS8» رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 482 میلیون تومان قیمت خورد و افت 3میلیونی داشت. «هایما S8 پلاس» هم که روزگذشته کاهش 20 میلیونی داشت امروز به روند کاهشی خود ادامه داد و با کاهش 5 میلیون تومانی در بازار یک میلیارد و 635 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» در بازار با افت 4 میلیونی در بازار امروز 752 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا امروز با افت و رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند. با این شرایط «دنا پلاس 6 دنده توربو» با کاهش 6 میلیونی در بازار 732 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد 2میلیونی 802 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر کانال داد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار افت 3 میلیونی داشت و 607 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصاااااد 5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید