قیمت خودروهای داخلی در بازار

«هایماS8» در بازار گران شد + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۲۷۶۳
اقتصادنیوز: بازار پرطرفدارهای‌ ایران خودرو با تغییر مسیر امروز شکل و شمایل افزایشی به خود گرفتند و با این شرایط رشد قیمت در بازار به 20 میلیون تومان رسید.
«هایماS8» در بازار گران شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ افزایش قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار همانند روز گذشته تغییر قیمت نداشت، اما بازار بدون توجه به تغییر قیمت دلار مسیر رشد را پیش گرفت و با این شرایط غالب پرطرفدارهای ایران‌ خودرو امرور رشد قیمت داشتند.

براساس ارزیابی امروز «هایماS8» با افزایش 20 میلیونی رکورد رشد قیمت را در میان پرطرفدارهای ایران خودرو شکست و توانست به روزهای اوج خود بازگردد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «هایماS8»، «پژو 206 دنده‌ای» و «پژو207 دنده‌ای» خودروهایی بودند که رشد قیمت در بازار را تجربه کردند. براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» رشد 4 میلیونی داشت و قیمت آن به 484 میلیون تومان رسید. اما «هایما S8 پلاس» که در روزهای اخیر کاهش قیمتی در حدود 25 میلیون تومان داشت، امروز با افزایش 20 میلیونی در بازار تغییر مسیر داد و با افزایش یک میلیارد و 655 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» که روز گذشته در بازار افزایش 13 میلیونی داشت امروز بدون تغییر 765 میلیون تومانی ماند. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» تغییر قیمت نداشت و 739 میلیونی ماند، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش یک میلیونی امروز 803 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار رشد یک میلیونی داشت و 608 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصااااد 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید