قیمت خودروهای داخلی در بازار

افزایش قیمت خانواده کوییک در روز آرام بازار + جدول

کدخبر: ۶۱۳۴۷۶
اقتصادنیوز: ارزیابی‌ها از افزایش و ثبات قیمت محصولات سایپا در بازار امروز حکایت دارد، نوسانی که بیش از همه در خانواده کوییک دیده شد.
افزایش قیمت خانواده کوییک در روز آرام بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ نیم نگاهی به بازار خودرو نشان می‌دهد برخی از محصولات سایپا امروز بدون تغییر قیمت‌گذاری شدند و برخی دیگر رشد قیمت را تجربه کردند. نوسان قیمتی در میان سایپایی‌ در حالی شکل گرفت که ایران‌خودرویی‌ها امروز حال و هوای افزایشی داشتند.      

خبر بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودرو که اواسط هفته گذشته اعلام شد یکی از دلایلی است که می‌توان آشفتگی امروز در بازار خودرو را به آن نسبت داد، خبری که خیلی زود اثر آن در میان پرطرفدارهای ایران خودرو از بین رفت.

از سوی دیگر در حال امروز شاهد آشفتگی قیمتی در بازار خودرو بودیم که دلار نسبت به چهارشنبه هفته گذشته تغییر قیمت نداشت، دلار از اواسط هفته گذشته شکل ثابت به خود گرفته است و برخلاف تصوارت این ثبات نتوانست تاثیر چندانی در بازار خودرو داشته باشد.

رصد بازار نشان می‌دهد برخی از محصولات سایپا امروز افزایش یک تا هفت میلیونی داشتند و بیشترین رشد قیمت به «کوییک دنده‌ایS» رسید.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 591 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما خانواده کوییک امروز بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 6 میلیونی داشت «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 354 میلیون قیمت خورد و رشد7 میلیونی را تجربه کرد.

 از سوی دیگر امروز قیمت «تیبا صندوق‌دار» هم در بازار امروز ثبات قیمت داشت و 338 میلیون رسید و «تیبا 2 معمولی» هم با رشد یک میلیونی 342 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر قیمت «ساینا دنده‌ای S» هم با رشد 4 میلیونی به 340 میلیون رسید.

اقتصااااد 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید