قیمت خودروهای داخلی در بازار

نوسان در میان سایپایی‌ها؛ کوییک در بازار ارزان شد + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۵۲۹۴
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان می‌دهد محصولات سایپا امروز 20 آذر 1402 نوسان قیمت داشتند و با این شرایط در کنار کاهش شاهد ثبات قیمت را تجربه کردند.
نوسان در میان سایپایی‌ها؛ کوییک در بازار ارزان شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد هرچند ایران‌خودرویی‌ها در بازار امروز کاهش قابل توجهی داشتند، اما سایپایی‌ها به نوسان بسنده کردند. این امر موجب شد تا در کنار کاهش قیمت برخی از محصولات سایپا، شاهد تثبت برخی دیگر باشیم و با این شرایط می‌توان گفت روند انتظاری در این بازار همچنان وجود دارد.  

بررسی‌ها نشان می‌دهد پیش‌بینی کاهشی شدن محصولات ایران‌خودرو با باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی شکل گرفت،‌ اما این عامل اثرکمرنگی در میان سایپایی‌ داشت و با این شرایط تنها شاهد نوسان اندک در میان محصولات کوییک در بازار امروز بودیم.  در میان محصولات سایپا امروز بیشترین کاهش به «کوییک دنده‌ایS» رسید و این خودرو با کاهش 2 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 588 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما خانواده کوییک در کنار کاهش،‌ ثبات قیمت هم داشتند. با این شرایط قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 354 میلیون تومانی ماند، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش چهار میلیونی داشت.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا هم نوسان قیمت داشتند، بطوریکه «تیبا صندوق‌دار» 335 میلیونی ماند، اما «تیبا 2 معمولی» کاهشی یک میلیونی داشت و  339 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 339 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهشی یک میلیونی داشت.

اقتصاد 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید