رصد بازار خودروهای داخلی

افت قیمت «شاهینG» در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۶۱۰۹۴۸
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان‌ می‌دهد سایپایی‌ها امروز با نوسان یک تا 3 میلیون راهی بازار شدند و با این شرایط شاهد تداوم افت قیمت در میان محصولات سایپا بودیم.
افت قیمت «شاهینG» در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو کاهش نرخ دلار را از یکی دلایل اصلی افت قیمت خودور در بازار می‌دانند، افتی اندک اما پیوسته بطوریکه در یک هفته اخیر این روند ادامه داشته است.  

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار بیشترین کاهش را تجربه کرد و با افت 3 میلیونی راهی بازار شد و «شاهینG»، «کوییک دنده‌ایS » و «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار افتی 2 میلیونی را تجربه کردند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS » و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 588 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 2  میلیون تومانی داشت. «کوییک‌R دنده‌ای» هم در بازار 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد افت 3 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با کاهش 2 میلیونی در بازار 340 میلیونی شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز در میان خانواده تیبا «تیبا صندوقدارSX» در بازار افت یک میلیونی داشت و 329 میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک» هم 340 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» هم امروز با کاهش 2 میلیونی در بازار 330 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکوووو 28

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید