قیمت خودروهای داخلی در بازار

بازگشت «کوییک دنده‌ایS» به کانال 300 میلیونی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۶۲۵۶۱۲
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای سایپا هم امروز همانند ایران خودرویی روز پرنوسانی داشتند و با این شرایط در کنار رشد طعم افت قیمت را هم چشیدند.
بازگشت «کوییک دنده‌ایS» به کانال 300 میلیونی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز با رشد 3 تا 10 میلیون و افت یک تا 6 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند.   

 فعالان بازار خودرو معتقدند این روزها ترمز افزایش قیمت در بازار کشیده شده است و پس از چند روز افزایشی قیمت خودروهای داخلی در مدار نزولی قرار گرفته‌اند.    

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «کوییک دنده‌ایS» با کاهش 6 میلیونی در بازار به کانال 300 میلیونی‌ها بازگشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 690 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت روز گذشته افتی 5میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 396 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 10میلیونی داشت «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار با افت 6 میلیونی 399میلیون تومانی شد و تغییر کانال داد.

 از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز 379 میلیون تومان قیمت خورد و یک میلیون افت قیمت را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم 388 میلیون تومان قیمت‌گذاری رشد 3 میلیونی داشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز 408 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت یک میلیون تومانی داشت.

اقتصاد 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید