آمار روزانه فوت کرونا دراین استان صفر شد

کدخبر: ۳۹۲۰۲۴
اقتصادنیوز : سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان برای سومین بار در ۱۰ روز اخیر به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.
آمار روزانه فوت کرونا دراین  استان صفر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،"محمد طاهری"   افزود: شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون به یک هزار و ۴۹۷ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین با شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۷۷ نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۴ مورد بود که از این تعداد ۴۲نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۷، بهار ۵۹۱، تویسرکان ۶۵۳ ، رزن ۴۴۰، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۹۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۲ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۹۷ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید