نجات معجزه آسای کارگر جوان از چاه فروریخته

کدخبر: ۳۹۲۴۰۰
اقتصادنیوز :‌سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات معجزه آسای کارگر جوان در پی ریزش چاه در حال حفر خبر داد.
نجات معجزه آسای کارگر جوان از چاه فروریخته

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،سید جلال ملکی  در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٣۶دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن داخل چاه، در خیابان سبلان شمال به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم از جمله دستگاه هوارسان به افراد گرفتار شده در چاه ها و محیط های کوچک به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که افرادی در قسمت  رمپ طبقه منفی یک ساختمان در حال ساخت هشت طبقه ، در حال حفر چاه شش متری بودند که با تخریب بخش زیادی از دیواره های چاه کارگر ٣٢ ساله افغان تا بالای سر در زیر خاک گرفتار و مدفون می شود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان در اولین اقدام با خالی کردن خاک از روی صورت این کارگر اقدام به وصل کردن دستگاه اکسیژن رسان به دهان فرد کردند و در شرایطی که خاک اطراف چاه سست بود همزمان با ایمن سازی عملیات رهاسازی فرد را آغاز کردند.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان این فرد را در یک عملیات نفس‌گیر از چاه خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند. 

به گفته وی ساعت ١٣:١۴ دقیقه عملیات به پایان می رسد و محل به مالکان تحویل داده می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید