دور خیز ویروس کرونا برای موج چهارم / کرونای انگلیسی سن و سال نمی شناسد

کدخبر: ۳۹۲۷۲۹
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن هشدار خیز چهارم ویروس کرونا و ویروس انگلیسی در کشور، گفت: اهواز، آبادان، ماهشهر، دزفول، شادگان، شوش، شوشتر، کارون، دشت آزادگان و هویزه 9 شهر استان خوزستان بار دیگر به وضعیت قرمز در آمدند.
دور خیز ویروس کرونا برای موج چهارم / کرونای انگلیسی سن و سال نمی شناسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «علیرضا رئیسی» شنبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: علاوه بر وضعیت قرمز شهرهای یاد شده استان خوزستان هم اکنون در کشور 39 شهر در وضعیت نارنجی ، 228 شهر در وضعیت زرد و 178 شهر در وضعیت آبی قرار دارند و تمام تلاش ما این است که این 4 هفته مانده به سال نو با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی  این بیماری را مهار کنیم.

وی با اشاره به قدرت بالای ویروس انگلیسی کرونا، تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های ویروس انگلیسی این است که جوانان را درگیر می کند و این نشان می دهد که این ویروس سن و سال نمی شناسد، زیرا این ویروس بسیار مهاجم و سرکش است و سرعت ابتلای آن نیز بسیار بالاست.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای گروه های هدف بیان کرد: برنامه ما این است که تا پایان سال جاری یک میلیون و 300 هزار نفر از گروه های اولویت دار واکسینه شوند و سپس با تولید واکسن داخلی در سال 1400 بتوانیم آن را به سالمندان و افرادی که زمینه بیماری دارند تزریق کینم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید