تعهد صدا و سیما از کارگردان پایتخت/ جزئیات دو قسمت جدید پایتخت

کدخبر: ۳۹۶۷۸۳
اقتصاد نیوز: صدا و سیما می گوید:گروه سازنده موظف شد فصل 6 را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند. دو قسمت پایانی نگاهی طنز به شیوع کرونا دارد.
تعهد صدا و سیما از کارگردان پایتخت/ جزئیات دو قسمت جدید پایتخت

 حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما می گوید: پایان پایتخت شش در دو قسمت و در آخرین روزهای سال پخش خواهد شد.

به گفته وی قصه دو قسمت پایانی نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و در حال حاضر در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و درحقیقت روند قصه 15 قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.

وی با اعلام خبر بازپخش خلاصه 7 قسمتی پایتخت 6 از عید مبعث و پخش دو قسمت جدید در روزهای 29 و 30 اسفند از شبکه یک گفت: پرونده پایتخت 6 و باقی‌مانده قصه آن در شب پایانی سال 1399 بسته می‌شود.

خواجه نژاد با اشاره به جلسه سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه و سازنده آثار ارزشمندی همچون اغما، مدینه، چک برگشتی، روز حسرت و... با رئیس سازمان پیش از آغاز تصویربرداری 2 قسمت پایانی تصریح کرد: در این نشست آقای سیروس مقدم با بیان توضیحاتی اذعان داشت سوءنیتی برنامه‌ریزی شده در کار نبود، اما رسانه‌های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج سواری کردند و گروه سازنده موظف شد فصل 6 را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: خلاصه 7 قسمتی پایتخت 6 از 21 اسفند همزمان با عید مبعث ساعت 19:30 بازپخش و دو قسمت جدید در روزهای 29 و 30 اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید