مذاکرات کرونایی امارات و رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۳۹۸۷۴۰
دولت امارات و تل‌آویو مذاکرات رسمی را برای ایجاد یک گذرگاه بدون مرکز قرنطینه با هدف تقویت تبادلات دوجانبه پس از امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط آغاز کردند.
مذاکرات کرونایی امارات و رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری امارات از مذاکرات این کشور با رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک گذرگاه بدون مرکز قرنطینه برای سفر گردشگران دو طرف که واکسن دریافت کرده‌اند، خبر داد.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد که دولت امارات و تل‌آویو مذاکرات رسمی را برای ایجاد یک گذرگاه بدون مرکز قرنطینه با هدف تقویت تبادلات دوجانبه پس از امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط آغاز کردند.

طبق گزارش وام، این گذرگاه سفر برای مسافرانی خواهد بود که واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند و با هدف سهولت بخشیدن به سفرهای تجاری، گردشگری و رسمی دو طرف ایجاد خواهد شد.

ایتان نائیه، رئیس هیئت دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در ابوظبی مدعی شد، از زمان امضای توافقنامه‌ عادی‌سازی میان دو طرف در سپتامبر گذشته، ۱۳۰ هزار تن از شهروندان اسرائیلی به امارات سفر داشتند.

نائیه با اشاره به اینکه با اتمام اقدامات مربوط به واکسن کرونا در هر دو مبدأ، انتظار می‌رود تعداد گردشگران دو طرف افزایش یابد و پیش‌بینی می‌شود که در فصل زمستان ماهانه حدود ۵۰ هزار شهروند اسرائیلی به امارات سفر کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید