با برنامه شبانگاهی پشت پلک همراه شوید

کدخبر: ۳۹۸۷۵۶
اقتصادنیوز : برنامه شبانگاهی پشت پلک هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روانه آنتن رادیو سلامت می شود و این برنامه سعی دارد در قالب آیتم های متنوع به موضوع سبک صحیح زندگی بپردازد.
با برنامه شبانگاهی پشت پلک همراه شوید

به گزارش اقتصادنیوز ،موسی نظری، یکی از تهیه کنندگان برنامه پشت پلک در این باره به خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا توضیح داد: این برنامه هر بامداد به تهیه کنندگی یکی از دوستان پخش می شود و تهیه کنندگی بامداد پنجشنبه من هستم که از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود. در این برنامه به سبک زندگی می پردازیم تا لحظات آرامش بخشی را برای شنوندگان فراهم کنیم. 

وی در ادامه گفت: در آیتم تغذیه، کارشناس اطلاعات کاربردی در این حوزه را در اختیار شنوندگان می گذارد. رعنا نوروزی در آیتم دور ایران بگردیم، مباحث مربوط به محیط زیست را ارائه می کند. همچنین بخشی به نام سلامت معنوی داریم که دکتر موسی کاظمی که مشاور برنامه هم هستند درباره سبک زندگی می گویند. 

این تهیه کننده با اشاره به سرگرمی های هوشمند افزود: در این بخش بازی های هوش معرفی می شود. آیتم یک فنجان حرف های دم کشیده اختصاص به دلنوشته های رویا نوروزی دارد.  همچنین پخش ترانه و صدای مردم از دیگر بخش های برنامه است که حرف های مردم زینت بخش برنامه است. دکتر حسین ابراهیمی مقدم جمع بندی پایان برنامه را به عهده دارد. دلنوشته های علی الله دانه هم از دیگر بخش هاست. در مجموع تلاش داریم تا برنامه شامل موضوعات و بخش های متنوع باشد تا شنیدن آن برایشان جذابیت لازم را داشته باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید