اعلام وضعیت ترافیکی بهشت‌ زهرا و معابر منتهی به آن

کدخبر: ۳۹۸۹۲۴
اقتصادنیوز :‌معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن را توضیح داد.
اعلام وضعیت ترافیکی بهشت‌ زهرا و معابر منتهی به آن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ علی همه خانی  با اشاره به وضعیت ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن گفت: در روزهای پایانی سال طبق رسوم هر ساله شهروندان تهرانی برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌های شهر به خصوص بهشت زهرا (س) مراجعه می‌کنند، امسال نیز با توجه به روز تحویل سال این احتمال را می رود که شهروندان طی این هفته و هفته آینده به بهشت زهرا مراجعه کنند. از این رو ماموران پلیس راهور در معابر منتهی به بهشت زهرا و همچنین معابر داخلی آن به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس از حوالی ساعت پنج بامداد امروز در آماده‌باش هستند، گفت: رصدهای آنلاین و نیز گزارش‌های دریافتی از ماموران حاکی از آن است که گرچه شاهد افزایش حجم تردد در معابر در مقایسه با روزهای قبل هستیم، اما ترافیک روان بوده و هیچ مشکل ترافیکی خاصی تاکنون گزارش نشده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بهتر است شهروندان زمان سفر خود را مدیریت کرده و از ازدحام و حضور طولانی مدت در بهشت زهرا خودداری کنند، گفت: ماموران پلیس راهور نیز در آماده باش هستند و نسبت به مدیریت ترافیک و روانسازی آن اقدام خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید