این مسیرهای استان تهران برفی است

کدخبر: ۳۹۸۹۲۶
اقتصادنیوز: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بارش برف و باران در کلیه مسیرهای این استان خبر داد و اعلام کرد: کلیه مسیرهای استان تهران لغزنده است.
این مسیرهای استان تهران برفی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،عادل مصدقی گفت: از روز گذشته سامانه بارشی جدیدی وارد استان تهران شد که ساعات بامدادی این سامانه کلیه نقاط استان را فرا گرفت.

وی افزود: هم اکنون در ارتفاعات شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه بارش برف در جریان است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در جاده هراز، امامزاده هاشم (ع) و امامزاده داود (ع) شاهد برف نسبتا شدیدی هستیم که عوامل راهداری با تجهیزات کامل مشغول عملیات شن و نمک پاشی و همچنین برف روبی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سایر نقاط استان تهران نیز شاهد بارش باران هستیم و طبق پیش بینی هواشناسی این بارش ها در ساعاتی پایانی امشب افزایش خواهد یافت.

مصدقی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضرور در ارتفاعات استان تهران خودداری کنند و جهت سفر حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

 به گفته وی، با تلاش عوامل راهداری هیچ جاده ای در استان تهران مسدود نشده و بدلیل ممنوعیت تردد خودروها در مسیرهای شمالی کشور شاهد تردد اندک خودروهای شخصی هستیم و در مسیرهای شمالی استان شاهد تردد کامیون ها، اتوبوس ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی هستیم که ترددشان بدون مشکل در جریان است.

مصدقی همچنین به مردم توصیه کرد: جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید