رئیس شورای سیاسی جنبش نجبا مدعی شد؛

افشای رد پای چند مقام ارشد در ترور سردار سلیمانی

کدخبر: ۳۹۹۵۱۷
رئیس شورای سیاسی جنبش نجبا مدعی شد که این جنبش اطلاعاتی دارد که نشان می دهد مقامات ارشد در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی دست داشته‌اند.
افشای رد پای چند مقام ارشد در ترور سردار سلیمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از هشمهری آنلاین، علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگویی تلویزیونی از ضعف و سستی دولت عراق در قبال رفتارهای تجزیه‌طلبانه مسئولان اقلیم کردستان انتقاد کرد و گفت: آنچه تحت‌عنوان "کردستان بزرگ" از آن یاد می‌کنند، مناطق وسیعی را شامل می‌شود که باید در مقابل این زیاده‌خواهی ایستاد.

 

 الاسدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حملات کنونی علیه اشغالگران، کار گروه‌های تازه‌تأسیس است؛ خاطرنشان کرد: اگر مقاومت بخواهد اقدامی انجام دهد، مطمئنا ضرباتی شدیدتر، دقیق‌تر و اثرگذارتر را به آمریکایی‌ها وارد خواهد ساخت.

وی ضمن تأکید بر آنکه بایدن و ترامپ دو روی یک سکه هستند و تفاوتشان صرفا در تاکتیک متفاوت دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه است، اظهار داشت: تجربه گفت‌وگوهای راهبردی بغداد ـ واشنگتن ثابت کرد که آمریکایی‌ها از منطق گاوچرانان پیروی می‌کنند؛ البته آنان تاب حملات مقاومت را ندارند.

عضو ارشد مقاومت عراق، به شکست کشاندن توطئه‌های دشمن را دلیل حملات شدید رسانه‌ای علیه مقاومت دانست و اضافه کرد: گروه‌های مقاومت با ایستادگی در برابر ماشین رسانه‌ای غول‌پیکر دشمن، پروژه خاورمیانه بزرگ را ناکام گذاشتند.

علی الاسدی در پایان با تجلیل از مقام شامخ شهیدان سلیمانی و المهندس، اعلام کرد: نُجَباء مستنداتی از مشارکت مهره‌های دانه‌درشت در عملیات ترور فرماندهان شهید در اختیار دارد، اما فعلا از افشای این اطلاعات خودداری می‌کنیم تا مجرمان به خارج از کشور فرار نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید