معجزه خوردن روزی 6 حبه سیر پخته شده

کدخبر: ۳۹۹۸۹۴
اقتصادنیوز :‌مصرف شش حبه سیر پخته در طول 24 ساعت فواید و خواص بی نظیری برای بدن دارد و شما را در مقابل بیماریها بیمه می کند.
معجزه خوردن روزی 6 حبه سیر پخته شده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ، قطعاً سیر یکی از سالم ترین غذاها روی کره زمین است . این ماده غذایی معجزه آسا می تواند بیماری های متنوعی را درمان کند و همچنین خواص دارویی بسیار زیادی دارد که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده برای کاهش سطح کلسترول خون ، کنترل فشار خون پایین و بالا، درمان مشکلات قلبی، تحریک جریان خون، جلوگیری از حملات قلبی استفاده می شود.

مصرف سیر باعث کنترل کلسترول ، جلوگیری از تولید هورمون آنژیوتنسین دو و ریلکس کردن رگ های خونی خواهد شد. ظاهراً سیر می تواند در طول 24 ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف 6 حبه سیر به طور روزانه می تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.

مصرف شش حبه سیر در طول 24 ساعت فواید عنوان شده است :

 ساعت اول _ در ساعت اولیه سیر در شکم هضم می شود و بدن را تغذیه رسانی می کند.

بین ساعت 2 تا 4_ بدن شروع به تخریب سلول های سرطانی و رادیکال های آزاد آسیب دیده می کند.

بین ساعت 4 تا 6 _ بدن متابولیسم خود را آغاز می کند و خواص مفید آن را به اجرا در می آورد. همچنین به دفع مایعات و چربی های اضافی در بدن می پردازد.

بین ساعت 6 و 7_ خواص آنتی باکتریال سیر شروع به ظهور می کند و می تواند باکتری های موجود در بدن را از بین ببرد.

بین ساعت 6 تا 10 _ مواد مغذی آن، تاثیرات خود را بر روی سلول ها می گذارند.

 بین ساعت 10 تا 24_ اگر در این ساعات سبزیجاتی هم مصرف شود ، بدن می تواند پاکسازی عمیقی را انجام دهد که فواید زیر را به همراه خواهد داشت :

تقویت سیستم ایمنی بدن

بهبود سلامت استخوان ها

تنظیم سطح فشار خون

طولانی کردن عمر سلول ها

از بین بردن خستگی

تنظیم کلسترول

جلوگیری از مشکلات قلبی و عروقی

جلوگیری از ورود فلزهای سنگین به بدن

تقویت بدن ورزشکاران

پاکسازی رگ ها

افزایش استقامت

کمک به تناسب و زیبایی اندام

 بنابراین به شدت توصیه می شود که به صورت روزانه سیر مصرف کنید و خودتان را از بیماری های مختلف در امان بدارید. بیماری هایی که در حال حاضر به آن مبتلا هستید را نیز بهبود بخشید. قطعا می دانید که مصرف ویتامین ، راه پیشگیری از بیماری های مختلف می باشد که سیر نیز یکی از همین ویتامین ها است که سلامت شما و از بین بردن سموم بدن در طولانی مدت را تضمین می کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید