توضیحاتی درباره اتفاقات اخیر کنگان

کدخبر: ۴۰۰۷۲۷
اکبر احمدی در خصوص اتفاقات اخیر رخ داده در کنگان گفت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات و حوادث تلخی بودیم که متاسفانه منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان کنگانی توسط یک فرد مسلح بودیم.
توضیحاتی درباره اتفاقات اخیر کنگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دادستان شهرستان کنگان در خصوص اتفاقات اخیر رخ داده در شهرستان و در پی آن ایجاد شایعات و ابهامات بین مردم و در فضای مجازی، به خبرنگار فارس توضیحاتی ارائه داد.

اکبر احمدی در خصوص اتفاقات اخیر رخ داده در این شهرستان اظهار داشت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات و حوادث تلخی بودیم که متاسفانه منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان کنگانی توسط یک فرد مسلح بودیم.

دادستان شهرستان کنگان افزود: تمام دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی به شکل شبانه روز در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند تا بتوانند هرچه سریع‌تر با دستگیری فرد مظنون، پرونده را ببندند و مردم نیز از نگرانی خارج شوند.

وی ادامه داد: ۵ نفر در محله گوده، یک نفر در شهرک نفت و گاز و یک نفر در محله حسین آباد طی دو روز گذشته به ضرب گلوله کشته شده‌اند.

احمدی در پاسخ به این سوال که بعد از جریان قتل (الف.ک) در محله حسین آباد، آیا مورد قتل یا تیراندازی دیگری وجود داشته است؟ عنوان کرد: خیر موردی مبنی بر قتل یا تیراندازی وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: شهروندان به شایعات در فضای مجازی دامن نزنند ،اینکه گفته می‌شود قاتل، مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی قرار گرفته و هم‌اکنون در بیمارستان کنگان بستری است، صحت ندارد.

دادستان کنگان در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که فرد دیگری مرتبط با این پرونده، توسط متهم، در شهر بردستان( شهرستان دیر) به قتل رسیده است؟ گفت: خیر، هیچ فردی در بردستان که مرتبط با این پرونده باشد، شب گذشته به قتل نرسیده است.

احمدی تاکید کرد: مردم می‌توانند هر نوع اطلاعاتی که در خصوص فرد متهم پیدا می‌کنند را به دستگاه‌های امنیتی یا ۱۱۰ منعکس کنند و ما را در دستگیری سریع‌تر این شخص یاری کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: تصویر این فرد در فضای مجازی منتشر شده است و شهروندان چنانچه با چنین فردی برخورد کردند، فقط از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰، مراتب را به اطلاع همکاران برسانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید