وعده انتخاباتی عجیب بنیامین نتانیاهو درباره عربستان!

کدخبر: ۴۰۰۸۱۸
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه روز مانده به انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی وعده‌ای درباره برقراری رابطه با عربستان سعودی داده است.
وعده انتخاباتی عجیب بنیامین نتانیاهو درباره عربستان!
 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا؛ «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر  رژیم صهیونیستی  در آستانه برگزاری انتخاباتی که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند یک بن‌بست سیاسی جدید در  فلسطین  اشغالی را رقم خواهد زد وعده داده در صورت پیروزی در  انتخابات  بین تل‌آویو و شهر مکه مکرمه پرواز مستقیم برقرار خواهد کرد. 

او شنبه‌شب در جریان کمپین تبلیغاتی خود از تلوزیون گفت که در صورتی که دوباره نخست‌وزیر شود، قول می‌دهد پروازهای مستقیم بین شهر مکه مکرمه و تل‌‌‌آویو،  پایتخت  رژیم صهیونیستی برقرار کند.

ادعای نتانیاهو در حالی است که مکه مکرمه به دلیل شرایط جغرافیایی و عدم امکان پرواز هواپیماها فاقد  فرودگاه  برای هواپیماها (به جز تعداد معدودی بالگرد) بوده و از  فرودگاه  جده برای جابه‌جایی مسافرین و غیره استفاده می‌شود.

نتانیاهو طی یک سال گذشته و به دنبال امضای توافق عادی‌سازی روابط با امارات و  بحرین  بارها مدعی شده است که چهار کشور عربی دیگر نیز وجود دارد که خواهان توافق مشابه با تل‌‌‌‌آویو هستند. فارغ از اینکه این ادعا درست بوده یا نه، مقام‌‌های صهیونیست بعد از علنی شدن توافق مذکور، مدعی شدند که نتانیاهو با ولی‌عهد سعودی در  عربستان  دیدار کرده که ریاض این ادعا را رد کرد.

دو هفته پیش نیز رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند که احتمالا نخست‌وزیر صهیونیست در سفر احتمالی‌اش به امارات که تا این لحظه به دلایلی میسر نشده، با محمد بن سلمان دیدار دیدار کند. قرار است سوم فروردین  انتخابات  پارلمانی در  فلسطین  اشغالی برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید