رویترز فاش کرد؛

بی‌خبری ملک سلمان از هویت مهمان ویژه پسرش!

کدخبر: ۳۷۵۹۲۱
اقتصادنیوز: یک رسانه غربی به نقل از منابع آگاه خود مدعی شد که پادشاه عربستان از سفر نخست‌وزیر اسرائیل به این کشور اطلاع نداشته است.
بی‌خبری ملک سلمان از هویت مهمان ویژه پسرش!

به گزارش اقتصادنیوز خبرگزاری رویترز ادعا کرد که «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی از  سفر محرمانه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل به عربستان اطلاع نداشته است.

این رسانه به نقل از یک منبع سعودی و یک منبع دیپلماتیک خارجی در ریاض گزارش داد که به نظر نمی رسد تا زمانی که سلمان بن عبدالعزیز زنده است، عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل انجام شود.

این دو منبع تاکید کردند که طرح موضوع عادی سازی احتمالی روابط عربستان با رژیم اسرائیل در واقع به منظور منحرف کردن توجه «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا از مسائل دیگر به ویژه کارنامه حقوق بشری عربستان سعودی است.

رویترز همچنین به نقل از چند منبع دیپلماتیک در منطقه نوشت که دو فرستاده آمریکا درستی گزارش‌های منتشر شده از دیدار محرمانه بنیامین نتانیاهو و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در شهر نئوم این کشور با حضور «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا را تایید کردند.

رسانه های اسرائیل از جمله رادیو ارتش اسرائیل هفته گذشته فاش کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل روز یکشنبه همزمان با حضور «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در عربستان مخفیانه به این کشور رفت و با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی دیدار و گفت و گو کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید