مهران مدیری برترین بازیگر طنز ایران شد /تنابنده سوم شد

کدخبر: ۴۰۰۸۹۲
مهران مدیری در مرحله نهایی نظرسنجی برای انتخاب برترین بازیگر طنز ایران که از حدود پنج ماه پیش در شبکه آی ‌فیلم آغاز شده بود سرانجام به عنوان برترین بازیگر طنز ایران انتخاب شد.
مهران مدیری برترین بازیگر طنز ایران شد /تنابنده سوم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، نظرسنجی برای انتخاب برترین بازیگر طنز ایران از حدود پنج ماه پیش در شبکه آی‌فیلم آغاز شد و سرانجام مهران مدیری در مرحله نهایی بیش از ۵۰ درصد آرای مخاطبان و تماشاگران تلویزیون را از آن خود کرد.

مرحله نهایی این نظرسنجی از دوشنبه ۲۵ اسفند تا شنبه ۳۰ اسفند انجام شد و مدیری با کسب ۵۰,۱۳ درصد آرا به عنوان برترین بازیگر طنز ایران معرفی شد. علی صادقی با کسب ۲۰,۸۱ درصد آرا در جایگاه دوم ایستاد و محسن تنابنده با ۱۵,۵۷ درصد در رده سوم قرار گرفت. جواد عزتی با ۷,۴۴ درصد و امیرحسین رستمی با ۶,۰۴ درصد به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

نظرسنجی برای انتخاب برترین بازیگر طنز ایران از ۱۵ آبان ۹۹ با حضور و معرفی ۵۰ بازیگر طنز آغاز شد که در ۱۰ گروه با هم رقابت کردند و ۲۰ بازیگر برتر به مرحله دوم راه یافتند. در رقابت این مرحله از پنج گروه چهار نفری در مجموع ۱۰ نفر به نیمه‌نهایی رسیدند و با رای مردم پنج نفر برای رقابت در مرحله پایانی برگزیده شدند.

مدیری در آخرین روز سال ۹۹ آخرین قسمت فصل چهارم «دورهمی» را با حضور احسان علیخانی روی آنتن برد و اعلام کرد فصل جدید این برنامه در شکلی متفاوت در قالب مسابقه به شبکه نسیم بازمی‌گردد. او از امروز اول فروردین ۱۴۰۰ فصل دوم سریال «هیولا» را منتشر کرد که با نام «دراکولا» روانه شبکه نمایش خانگی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید