6 کاربرد باور نکردنی لاک پاک کن که به ذهنتان خطور نمی کند

کدخبر: ۴۰۰۹۲۶
لاک پاک کن یکی از موادی است که اکثرا افراد از آن برای پاک کردن لاک استفاده می کنند در صورتی که هر دو نوع این مانده یعنی لاک پاک کن استونی و یا غیر استونی در پاک کردن بسیاری از لکه ها به شما کمک می کنند.
6 کاربرد باور نکردنی لاک پاک کن که به ذهنتان خطور نمی کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، لاک پاک کن یا پاک کننده ناخن یکی از موادی است که اکثرا افراد از آن برای پاک کردن لاک استفاده می کنند در صورتی که هر دو نوع این مانده یعنی لاک پاک کن استونی و یا غیر استونی در پاک کردن بسیاری از لکه ها و مانند یک ماده همه کاره در انجام کارهای خانه به شما کمک می کنند.

در ادامه به 6 کاربرد باور نکردنی استفاده از لاک پاک را به شما معرفی خواهیم کرد:

1. تمیزکردن فنجان های چینی: شما برای تمیزکردن و از بین بردن لکه های چای و قهوه که بر روی فنجان های چینی باقی مانده اند و کهنه شده اند از لاک پاک کن استونی استفاده کنید و بعد از پاک کردن لکه ها فنجان ها را مانند همیشه بشویید. فنجان های شما مانند روز اول برق خواهند زد.

فنجان چینی
فنجان چینی

2. پاک کردن رد ماژیک بر روی دیوار: یک تکه پنبه را به استون آغشته کنید و سپس دورانی بر روی لکه های ماژیک بکشید و سپس با یک دستمال تمیز کنید.

3. تیز کردن تیغ ها و ژیلت ها: پیش از آنکه ژیلت خود را در مکان خود قرار دهید با استفاده از استون آن را تیز کنید تا ماندگاری آن دو برابر شود.

4. پاک کردن لکه های چسب: اگر بر روی دستهایتان یا کلاهتان چسبی شده فقط کمی استون را به چسب خشک شده در اطراف منطقه آسیب دیده و بزنید و آن را بمالید.

لاک پاک کن
 

5. پاک کردن خراش روی شیشه ساعت: مقدار کمی استون را بر روی یک پارچه بریزید و سپس به آرامی روی سطح ساعت بمالید کم کم میبینید که خش های کوچک ناپدید می شوند.

6. حذف جای برچسب ها از شیشه و فلز : شما می توانید با استفاده از استون لکه های باقی از برچسب ها و استیکر ها را بر روی هر سطحی را با استون پاک کنید کافی است فقط یک دستمال حاوی استون را بر روی مکان مورد نظر بکشید تا پاک شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید