اولین واکنش ریحانه پارسا به خبر بازی در فیلم های غیر اخلاقی

کدخبر: ۴۰۱۱۴۷
اقتصاد نیوز: دو روز قبل یک روزنامه نگار از مکالمه خود با ریحانه پارسا خبر داد و از قول وی نوشت هدف او از عکس های جنجالی بازی در فیلم های غیر اخلاقی است.
اولین واکنش ریحانه پارسا به خبر بازی در فیلم های غیر اخلاقی

به گزارش اقتصاد نیوز، ریحانه پارسا با انتشار تصویر توئیت مدیر پیشین شبکه جهار درباره خبر بازی او در فیلم های غیر اخلاقی برای اولین بار به این خبر واکنش نشان داد.

ابراهیم داروغه زاده مدیر پیشین شبکه چهار در توئیتی نوشته است:"ریحانه پارسا‬⁩ نگفته میخواد پورن استار بشه . ‌فقط یک موضوع پیشنهاد داده برای گفتگو در کلاب هاوس. ‌حالا در خلوت خودمان فکر کنیم چه واکنش هایی به این خبر زرد  داشتیم؟ ‌ایا قبول داریم ذهن جامعه ⁧‫#مردسالار‬⁩  ما بیمار است؟"

داروغه‌زاده مدتی مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های تصویری و مدتی نیز مدیرعامل مؤسسهٔ تصویر شهر بود. از دیگر سوابق مدیریتیِ او می‌توان به ریاست پخش شبکه چهار سیما و مدیریت گروه اجتماعی شبکه اول سیما اشاره کرد.

e677c8de-0be3-4fb6-9d39-44a9be00fa8b

پارسا با بازنشر این توئیت در حساب ایسنتاگرامی خود خطاب به داروغه زاده نوشت: اینجانب تمام قد به شرف و مردانگی شما درود می فرستم. این اولین واکنش پارسا به خبری بود که از قول او درباره پیام عکس های جنجالیش پخش شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید