چه گروه خونی شما را به پیروزی‌های بزرگ می‌رساند

کدخبر: ۴۰۱۴۶۵
یک گروه خونی وجود دارد که اگر از آن برخوردار باشید میتوانید به موفقیت‌های بزرگی در زندگی برسید.
چه گروه خونی شما را به پیروزی‌های بزرگ می‌رساند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌ها در این زمینه، موفقیت در کار یا ازدواج ممکن است در گروه خونی شما اثر تاثیر بگیرد.

در این میان یک گروه خونی وجود دارد که اگر از آن برخوردار باشید میتوانید به موفقیت‌های بزرگی در زندگی برسید.

گروه‌های خونی و خلق و خوی

بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌ها در این زمینه، موفقیت در کار یا ازدواج ممکن است در گروه خونی شما اثر بگذارد.

به نظر می‌رسد این نظریه که گروه خونی هر جنبه از شخصیت، خلق و خوی و توانایی آمیزش را تعیین می‌کند نظریه کاملی نیست و پوچ است، اما مانع از بودن در لیست ده کتاب پرفروش ژاپن در سال ۲۰۰۷ نبوده است.

طبق اطلاعات این کتاب، یک فرد با گروه خونی A محفوظ، حساس، مسئول، کمال گرا و محتاط است. با نوع B خوش بین، غیرقابل پیش بینی، خلاق، آزاد اندیش و خلاق است. با نوع O روند گرایانه، پرشور، دارای اعتماد به نفس و وفادار است؛ و با نوع AB اجتماعی، محبوب، آرام، منطقی، انتقادی و تا حدودی بلاتکلیف است.

کدام گرو خونی بیشترین موفقیت را در زندگی کسب می‌کند!

اما خب جالب است بدانید بیشتر افراد موفق دارای گروه خونی O هستند ویژگی مثبت این افراد شامل وفاداری، اشتیاق و اعتماد بنفس است. تلاش هایشان را درست و بجا انجام میدهند. اغلب رهبران موفقی هستند و قدرت رهبری کردن را به خوبی در خود دارند و میتوانند از طریق آن‌ها به موفقیت‌های عظیمی در زندگی برسند.

آیا این کتاب‌ها اطلاعات درستی به ما می‌دهند!

در واقع، در سال ۱۹۲۷ بود که مفهوم نوع شناسی خون برای اولین بار در ژاپن با انتشار مقاله "مطالعه خلق خوی از طریق گروه خون" توسط دانشمند برجسته تاکی فوروکاوا ظاهر شد.

با این حال، تنها در دهه ۱۹۷۰ بود که با انتشار اولین کتاب از ۳۰ کتاب محبوب در این زمینه توسط روزنامه نگار ماساهیکو نومی، تصور قشر وسیعی از جامعه را جلب کرد. از آن زمان، تعداد زیادی کتاب در این زمینه منتشر شده است در حالی که تعداد بیشتری از شرکت‌های تجاری نیز محبوبیت محصولات گروه خونی را نقد کرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید