جمعیت هلال احمر:

پایش 45 هزار مسافر در مرزهای کشور

کدخبر: ۴۰۱۶۹۷
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بیش از ۴۵ هزار مسافر در مرزهای کشور مورد کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی قرار گرفتند.
پایش 45 هزار مسافر در مرزهای کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ اجرای طرح کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی رسمی کشور تعداد مسافران کنترل شده تا صبح روز ۶ فروردین ماه ۴۵ هزار و ۳۶ نفر بوده است.

طرح کنترل وپایش سلامت و مراقبت بهداشتی از مسافران مبادی مرزی رسمی کشور ادامه دارد و تا  صبح روز ۶ فروردین بیش از ۴۵ هزار نفر از مسافران مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.

تعداد تست فوری در این مدت ۱۰ هزار و ۲۹۲ مورد بوده که برای چهار هزار و ۸۱۹ نفر تست PCR انجام شده است. ۳۰ نفر در این مدت در قرنطینه موقت قرار گرفتند.

 کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر ۲۵ اسفند ۹۹ درباره طرح مشارکت جمعیت هلال احمر برای کنترل بهداشتی مسافران در مبادی مرزی رسمی فعال کشور (زمینی، هوایی و دریایی)، گفت: براساس پنجاه و نهمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد تا کنترل بیشتر تردد در مبادی ورودی کشور با استقرار جمعیت هلال احمر انجام شود.

وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هماهنگی جمعیت هلال احمر و وزارت راه و شهرسازی دستورالعمل چگونگی استفاده از ظرفیت این جمعیت برای استقرار در مبادی مرزهای زمینی، ریلی، هوایی و دریایی و کنترل مسافران را اجرایی می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر از ۱۵ اسفند ماه ۹۹ در همه مرزهای فعال کشور مستقر شده و نسبت به انجام کنترل های بهداشتی اقدام می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید