دستور مهمی که بایدن صادر کرد

کدخبر: ۴۰۲۸۲۴
رئیس‌جمهور آمریکا دستور داد پرچم‌های کاخ سفید در واکنش به حادثه تازه کنگره این کشور به حالت نیمه افراشته درآید.
دستور مهمی که بایدن صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله تازه به کنگره، دستور نیمه افراشته شدن پرچم های کاخ سفید را صادر کرد.

بنابر گزارش پایگاه هیل، جو بایدن روز جمعه در پی حادثه جدید کنگره آمریکا وکشته شدن یکی از افسران کنگره، دستور داد پرچم های کاخ سفید به حالت نیمه افراشته درآید.

در بخشی از بیانیه رئیس جمهور آمریکا آمده است: می‌خواهم قدردانی ملت را از پلیس کنگره، نیروی پاسخ فوری گارد ملی و دیگر افرادی که به سرعت به این حمله پاسخ دادند، ابراز کنم. در حالی که ما از دست دادن افسر شجاع پلیس کنگره سوگواریم، من دستور داده ام که پرچم‌های کاخ سفید را به حالت نیمه افراشته درآید.

رئیس جمهور که برای تعطیلات آخر هفته با خانواده اش در کمپ دیوید به سر می‌برد، گفت مشاور امنیت داخلی کاخ سفید وی را در جریان حوادث کنگره قرار داده است.

روز جمعه یک خودرو قصد داشت از موانع امنیتی مقابل ساختمان کنگره عبور کند. ۲ افسر پلیس در جریان این حادثه و تلاش خودرو برای عبور از موانع امنیتی مجروح شده‌اند. فرد مهاجم در حالی که با چاقو از خودرو پیاده شده، از سوی پلیس هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید